Reklamační podmínky
Jak reklamovat
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
Postup reklamace
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě AAO, doporučujeme vyplnit reklamační protokol a zašlete ho na info@aao.cz.
Zákazníkovi následně zašleme informace o dalším postupu. Zásilky, ze kterých není patrné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny odesílateli.
Doporučujeme zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
Vyřízení reklamace
Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude domluven způsob vyzvednutí či odeslání reklamovaného zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.
V případě oprávněné reklamace (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.) má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. Lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné nikoliv za taxi službu).
Poškození zboží při přepravě
Poškození zboží přepravou není standartní reklamací vady výrobku z výroby. Reklamaci v takovém případě ohlaste nám (info@aao.cz nebo tel: 222 517 640), ale na základě dalších instrukcí je nutné nejpozději do 3 dnů ohlásit poškození i přepravci a sepsat protokol o škodě. Naše firma se nezříká Vašeho práva na výměnu zboží za nové, případně vrátíme finance v plné výši. Potřebujeme však i Vaše vyjádření při tomto jednání.
Reklamace je vždy pro obě strany nepříjemnou situací. Vždy se však budeme snažit aby náš zákazník byl spokejný dopadlo vše co nejdříve ve Váš prospěch.
FORMULÁŘ ODSTOUPENÍ OD SMOLUVY: